TOIMITUSTAVAT
Nouto tai Tuonti
VERKKOKAUPAN SOPIMUSEHDOT
Voimassa 1.8.2021 alkaen.
Päivitetty 6.5.2024.
Verkkokauppa
A.O. Vuorinen Oy (Y-tunnus 0149578-9) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Ruokatuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron ALV 14% sekä Tuonti ALV 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Yrityksen tiedot:
A. O. Vuorinen Oy Y-tunnus 0149578-9 © A.O. VUORINEN OY 2021 |
Käynti-/postiosoite Pasaasi 2 15700 Lahti |
Yhteystiedot P. 03 782 2414 tilaus (at) lihavuorinen.fi |
Tilaaminen ja maksaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Maksujen välittäjänä toimii Visma Pay. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. TÄSTÄ pääset lukemaan Tietosuoja- ja rekisteriselosteen.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen ilmoittamaasi sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sekä toimitusajat näet toimitus-ja maksutavan valintasivulla Kassalla, valittuasi maksu-ja toimitustavan.
Toimitustavan ollessa Nouto ei ole erillisiä kuluja.
Toimitustavan ollessa Tuonti laskuun lisätään ostoskorissa ilmoitettu toimituskulu.
Toimitusaika
Toimitus on pääsääntöisesti ostovaiheessa valittu Tuonti- tai Nouto-aika. A.O. Vuorinen Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla ja asiakkaaseen otetaan yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostitse.
Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla sovittuun toimitusaikaan, kuljettaja soittaa ja tarkistaa, jätetäänkö tuotteet ovelle. Jos tuotteet joudutaan ottamaan mukaan, siitä veloitetaan erikseen 10€ lisämaksu. Noudettavat tuotteet ovat noudettavissa tilauksessa määritettynä aikana, tai tilauksen saamisen jälkeen erikseen sovitussa aikataulussa. Tilatuista noutamattomista tai vastaanottamattomista tuotteista veloitetaan täysi hinta. Noutamattomia tuotteita/tilauksia säilytetään normaalisti vuorokausi ja ne voi noutaa aukioloaikojen puitteissa pilaantumisajan sisällä. Tuotteet voi noutaa myöhemmin vain siinä tapauksessa, että asiasta on erikseen sovittu, kuitenkin vain tuotteiden pilaantumisajan sisällä. Jos tuote pilaantuu asiakkaan pitkitetyn noutoajan puitteissa, A.O. Vuorinen Oy ei ole vastuussa pilaantuneesta oikeinsäilötystä tuotteesta.
Peruutus- ja Palautusoikeus
Verkkokaupasta myydyt tuotteet ovat tuoreita elintarvikkeita eikä niillä ole peruutus-, palautus- tai vaihto-oikeutta.
Tilaamalla verkkokauppamme tuotteita, ja mahdollisen kotiinkuljetuksen, asiakas hyväksyy yllä olevat ehdot.
Vaikka tarkastamme tuotteet sekä paketoinnit, tästä huolimatta inhimillisiä erehdyksiä voi sattua: puuttuvista lihoista tai vaurioituneista pakkauksista tulee ilmoittaa vuorokauden kuluessa A.O. Vuorinen Oy’hyn sivun yläosassa olevilla yhteydenotto-tavoilla.
Poikkeuksena palautusoikeus tuotteen ollessa pilaantunut toimitushetkellä. Tällöin palautamme rahat tai toimitamme korvaavan tuotteen asiakkaan toiveiden mukaan.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi sivun yläosassa olevaan yhteystietoihin joko puhelimitse tai sähköpostitse.
A.O. Vuorinen Oy voi peruuttaa tilauksen ylivoimaisten esteiden tapahtuessa, esim. alihankkijan toimitusvaikeuksien vuoksi. Tässä tapauksessa rahat palautetaan asiakkaalle, tai jos mahdollista sovitaan uusi toimitusaika kun on tiedossa, että tilaus voidaan toteuttaa.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on viallinen, pilalle mennyt tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä sähköpostitse tai puhelimitse, ja sillä kyseessä on ruokatuote, toivomme että asiasta on myös kuva tai muuta vastaavaa todistetta missä näkyisi myös päivämäärä.
ALLERGIAT
Emme vastaa tuotteiden sisällön sovittamisesta yksilöllisiin tarpeisiin, kuten allergioihin tai erikoisruokavalioihin. Asiakas vastaa huolellisesta tutustumisesta tuotesisältöön ennen tilauksen tekemistä. A.O. Vuorinen Oy vastaa tuotesisällön paikkansapitävyydestä.